پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

تحلیل| تأثیر یهودیان در نابودی اخلاق و اقتصاد

1700 سال است که یهودیان گلایه و ادعا می‌کنند که از سرزمین پدران خویش رانده شده‌اند. اما آقایان! حتی اگر دولت‌های بزرگ امروز، فلسطین را به آنان واگذار کنند، ایشان هرگز حاضر به رفتن به آن سرزمین نیستند. چرا؟ زیرا این انگل‌صفتان، نمی‌توانند تنها در کنار یکدیگر زیست کنند.

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر؛ طی سده‌های گذشته، رهبران سیاسی ایالات متحده نه تنها به یهودیان با چشم رضا و اطمینان نمی‌نگریستند، بلکه به دلیل روحیات مرموز و رفتارهای موذیانه و نیت‌های غیر صادقانه‌ای که از خود نشان می‌دادند، آنان را افرادی خطرناک و موجب برانگیختن انواع فتنه‌ها، آشوب‌ها و تشنج‌های داخلی در این کشور می‌دانستند.

«بنیامین فرانکلین» (۱۷۰۶ - ۱۷۹۰ م) از رهبران استقلال آمریکا به نام تصویب قانون اساسی ایالات متحده آمریکا در سال ۱۷۸۹م، طی نطقی گفت:

«یک خطر هولناک، ایالات متحده را تهدید می‌کند و آن خطر یهود است. آقایان! یهودیان در هر نقطه‌ای از جهان که گام نهاده‌اند، اخلاق را نابود ساخته و بنیاد اقتصاد آنجا را تباه کرده‌اند.

آن‌ها همواره در عزلت به سر می‌برند و با دیگران اختلاط و هم‌زیستی ندارند. فشارهای وارده بر آنان باعث شده است که ملت را در مشکلات و بحران‌های مالی قرار دهند؛ چنان که در پرتغال و اسپانیا شاهد بوده‌ایم.

 ۱۷۰۰ سال است که یهودیان گلایه و ادعا می‌کنند که از سرزمین پدران خویش رانده شده‌اند. اما آقایان! حتی اگر دولت‌های بزرگ امروز، فلسطین را به آنان واگذار کنند، ایشان هرگز حاضر به رفتن به آن سرزمین نیستند. چرا؟ زیرا این انگل‌صفتان، نمی‌توانند تنها در کنار یکدیگر زیست کنند.

 آن‌ها باید در میان مسیحیان و اقوام غیر یهود زندگی کنند. اگر به موجب قانون ایالات متحده، امروز ایشان از این کشور اخراج نشوند، به یقین سیل پرخروش مهاجرت این جماعت به آمریکا، باعث می‌شود طی یک‌صد سال آینده بر ما مسلط شده و بر ما حکومت کنند.

مطمئن باشید که دویست سال نخواهد گذشت، که یهودیان در کاخ‌های خود بنشینند و استراحت کنند و فرزندان ما برای تأمین منافع آن‌ها در میان مزارع کار کنند.

 آقایان! من هشدار می‌دهم اگر این طایفه را امروز از بلاد خود نرانید، به زودی، در حالی که در گورها خفته‌اید، فرزندان و نوادگانتان، شما را نفرین خواهند کرد. حتی اگر یهودیان تا ده نسل در میان ما زندگی کنند. آن‌ها رنگ ما را نخواهند پذیرفت.»

انتهای پیام/

منبع: حسین جعفری موحد، فرمانروایان پنهان

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی):

امروز دشمن اصلی ما در دنیا، صهیونیست و استکبار است. پلیدتر از آمریکا، دولت صهیونیست، در فلسطین اشغالی است. چرا؟ چون بالاخره دولت آمریکا، یک دولت و متّکی به یک ملت است. در صورتی که اساساً دولت غاصب صهیونیستی، متّکی بر یک ملت نیست! ملت ساکن آن مناطق، ملتی است که امروز آواره است! اسراییل، از اوّل با ظلم و آدمکشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. مردم فلسطین، در خارج از فلسطین، با حال کوخ نشینی و اردوگاه نشینی زندگی می‌کنند. خانه‌های آنها و وطن آنها در اختیار کسانی است که از اروپا، از استرالیا، از آمریکا، از آسیا و از آفریقا به آن جا رفته‌اند و یک ملت جعلی و دروغین به وجود آورده‌اند و در آن جا به نام یک ملت، زندگی میکنند و دولتی هم دارند! اساساً چنین ملتی، وجود و هویّتی ندارد.