پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

پرونده ویژه| جفری اپستین کیست؟

اپستین ثروت بیکران خود را از معاملات وال استریت به دست آورده است. قبل از رسوایی «استخرپارتی»، بیل کلینتون، دونالد ترامپ و شاهزاده اندرو، پسر ملکه بریتانیا در شمار دوستان نزدیک او بودند.

 

پرونده ویژه‌ی «یهود، صهیونیسم و صنعت فحشا»؛
شماره سوم: جفری اپستین کیست؟

 

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر، امروزه صنعت سکس، فحشا و پورن یکی از کثیف‌ترین تجارت‌های سرمایه‌داری و یهود را تشکیل می‌دهد؛ به طوری که حجم کسب و کار و سودهای حاصل شده از این تجارت، گاهاً می‌تواند کل بودجه یک کشور را تشکیل ‌دهد. روسپی‌گری یا همان تن‌فروشی، قاچاق انسان مخصوصاً زنان و دختران برای ارائه خدمات جنسی و همچنین قاچاق انسان به منظور فروش اعضای بدن از تجارت‌های پول‌ساز و پر سودی است که متاسفانه گریبان انسان‌های تنگدست و فقیر را گرفته است و از طرفی ولع انسان‌های وحشی و پول‌پرست عصر سرمایه‌داری و علی‌الخصوص یهود نیز این پازل را تکمیل می‌کند.

 

جفری اپستین کیست؟

جفری اپستین[1] یک بانکدار آمریکایی و ثروتمند است که شش سال قبل به خاطر شکایت دختران نابالغی بر سر زبان‌ها افتاد که در استخرپارتی‌های این بانکدار، میهمان‌ها را ماساژ می‌دادند. پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» می‌گوید اپستین چند دختربچه را  تحت آزار جنسی قرار می‌داد و آن‌ها را در خانه‌هایش در فلوریدا و نیویورک به تن فروشی وامی‌داشت. از نظر حقوقی چند سال زندان و حتی زندان ابد در انتظار این بانکدار بود، اما او در عمل تنها به ۱۸ ماه حبس محکوم شد.

دلیل این مجازات سبک، معامله‌ای بود که خارج از دادگاه برای مختومه شدن پرونده انجام گرفت. اپستین به قربانیان غرامت مالی پرداخت و قضات پس از درج نامش به عنوان «قواد» در فهرست جرایم آمریکا، برایش ۱۸ ماه حبس در نظر گرفتند. او اما به خاطر رفتار مناسب، پس از ۱۳ ماه آزاد شد.

روزنامه نیویورک تایمز می‌نویسد اپستین در طول این ۱۳ ماه، شش بار در هفته زندان را ترک می‌کرد و به دفتر کارش می‌رفت. اپستین چنین معامله‌ای را بیش از همه، مدیون الکساندر اکوستا، دادستان وقت میامی بود که وزیر کار دولت ترامپ نیز است.

 

پرونده ویژه| یهود و صنعت فحشا

پرونده ویژه| درآمدی بر صنعت فحشا و نقش یهود

 

اپستین ثروت بیکران خود را از معاملات وال استریت به دست آورده است. قبل از رسوایی «استخرپارتی»، بیل کلینتون، دونالد ترامپ و شاهزاده اندرو، پسر ملکه بریتانیا در شمار دوستان نزدیک او بودند.

در سال ۲۰۱۵، زنی در فلوریدا ادعا کرد که در سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ که سن قانونی نداشت، اپستین او را به رابطه جنسی با پرنس اندرو وادار می‌کرد. دربار بریتانیا این اتهام را «مطلقا خلاف واقع» خواند،  با این حال انتشار عکسی از اپستین و شاهزاده اندرو باعث شد که عضو خانواده سلطنتی بریتانیا به خاطر دوستی با یک میلیاردر بدنام مورد انتقاد جدی قرار گیرد.[2]

جفری اپستین چندی پیش دوباره دستگیر شده است. او تیمی از قاچاقچیان انسان را مدیریت می‌کرد که دخترانی کمتر از ۱۲ سال را در اختیار دوستان خود و افراد قدرتمند شناخته شده آمریکایی در ملک شخصیاش واقع در جزیره خصوصی ۷۲ هکتاری در مجموعه جزایر ویرجین ایالات متحده، میگذاشت. مقامات پلیس ایالات متحده آمریکا گفته‌اند او در جزایر اختصاصی خود با فراغ بال و با مصونیت کامل این فجایع را علیه کودکان خردسال انجام می‌داد.[3]

 

سعید ابوالقاضی

 

[1].  Jeffrey Epstein

[3] . http://yun.ir/b818n2

 

لینک کوتاه: http://khbn.ir/92B41t

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی):

امروز دشمن اصلی ما در دنیا، صهیونیست و استکبار است. پلیدتر از آمریکا، دولت صهیونیست، در فلسطین اشغالی است. چرا؟ چون بالاخره دولت آمریکا، یک دولت و متّکی به یک ملت است. در صورتی که اساساً دولت غاصب صهیونیستی، متّکی بر یک ملت نیست! ملت ساکن آن مناطق، ملتی است که امروز آواره است! اسراییل، از اوّل با ظلم و آدمکشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. مردم فلسطین، در خارج از فلسطین، با حال کوخ نشینی و اردوگاه نشینی زندگی می‌کنند. خانه‌های آنها و وطن آنها در اختیار کسانی است که از اروپا، از استرالیا، از آمریکا، از آسیا و از آفریقا به آن جا رفته‌اند و یک ملت جعلی و دروغین به وجود آورده‌اند و در آن جا به نام یک ملت، زندگی میکنند و دولتی هم دارند! اساساً چنین ملتی، وجود و هویّتی ندارد.