پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

خبر| دکتر محمدحسین فرج‌نژاد مدیر سابق پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر درگذشت

دکتر محمدحسین فرجنژاد، مدیر سابق پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر و از فعالان عرصه صهیونیسم‌پژوهی بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر؛ دکتر محمدحسین فرج‌نژاد، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم، مدیر سابق پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر و از اساتید سواد رسانه و فعالان عرصه پژوهش در حوزه صهیونیسم پژوهی بود که بر اثر سانحه رانندگی همراه با همسر و فرزندانشان به رحمت خدا رفتند.

ایشان از جمله محققین و پژوهشگران برتر کشور در حوزه رسانه بودند و آثار فاخری همچون «دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» از خود به یادگار گذاشتند.

وی خالق آثاری همچون «تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما»، «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» و «دین در سینمای شرق و غرب» و نمونه بارز یک پژوهشگر فعال انقلابی و آتش به اختیار بودند.

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر درگذشت این طلبه جهادگر و خستگی‌ناپذیر و فعال رسانه‌ای را به بازماندگان وی تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم نیز غفران و رحمت الهی را خواستار است.

انتهای پیام/

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی):

امروز دشمن اصلی ما در دنیا، صهیونیست و استکبار است. پلیدتر از آمریکا، دولت صهیونیست، در فلسطین اشغالی است. چرا؟ چون بالاخره دولت آمریکا، یک دولت و متّکی به یک ملت است. در صورتی که اساساً دولت غاصب صهیونیستی، متّکی بر یک ملت نیست! ملت ساکن آن مناطق، ملتی است که امروز آواره است! اسراییل، از اوّل با ظلم و آدمکشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. مردم فلسطین، در خارج از فلسطین، با حال کوخ نشینی و اردوگاه نشینی زندگی می‌کنند. خانه‌های آنها و وطن آنها در اختیار کسانی است که از اروپا، از استرالیا، از آمریکا، از آسیا و از آفریقا به آن جا رفته‌اند و یک ملت جعلی و دروغین به وجود آورده‌اند و در آن جا به نام یک ملت، زندگی میکنند و دولتی هم دارند! اساساً چنین ملتی، وجود و هویّتی ندارد.