پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

رسانه‌های آمریکایی - صهیونیستی و انتشار ویروس مجازی کرونا

البته گفته می‌شود که آمریکایی‌ها در تولید و انتشار ویروس کرونا، مؤثر بودند. اما مسئله‌ای که به راحتی می‌توان آن را اثبات کرد، توزیع ویروس مجازی کرونا در سراسر جهان است. از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی گرفته تا زیرساخت‌های تحت مدیریت و کنترل آن‌ها، به شدت درحال ترویج ویروس مجازی کرونا هستند.

 

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر، طی روزهای اخیر و همزمان با ورود ویروس کرونا به کشورمان ایران، رسانه‌های ضد انقلاب درحال پمپاژ اخبار دروغ و القای ناامیدی هستند. این رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا اوضاع ایران در برابر ویروس کرونا را بحرانی نشان دهند تا ضمن ایجاد نگرانی در افکار عمومی داخلی، سایر کشورها و به خصوص کشورهای همسایه ایران را نسبت به وضعیت داخلی کشورمان بدبین کنند. پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر به جهت بررسی این موضوع، گفت‌وگوی ویژه‌ای با «روح‌الله مؤمن‌نسبت»، کارشناس مسائل رسانه و فضای مجازی انجام داده است.

 

خیبر: نشان‌دادن ایران به عنوان کشوری که در برابر ویروس کرونا دچار بحران شده، چه نفعی برای صهیونیسم جهانی و آمریکا دارد؟

سال‌هاست که دشمنان به وسیله تحریم و تبلیغات در حال بدنام‌کردن ایران هستند. اما الحمدلله با تدابیری که رهبر معظم انقلاب داشتند و اقتصاد مقاومتی که مطرح کردند، موفق شدیم تحریم و تبلیغات دشمنان را تا حد زیادی تحت‌تأثیر قرار دهیم. حتی در عملیات تروریستی که سردار عزیزمان، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، ما توانستیم افکار عمومی را کنترل کنیم.

اگرچه دشمنان با حذف‌کردن صفحات اینستاگرامی که کاربران درخصوص شهادت سردار سلیمانی پست گذاشته بودند، موفق شدند فضای رسانه‌ای را کنترل کنند؛ اما در فضای حقیقی و فیزیکی ما توانستیم تا حد زیادی جلو برویم.

 

ویروس مجازی کرونا

آمریکایی‌ها طی روزهای اخیر شکست‌های زیادی اعم از مورد هدف قرار گرفتن پایگاه عین‌الاسد را تجربه کردند. و لذا الان درحال سوء استفاده از ویروس کرونا هستند. برای مردم ایران و جهان، سلامت اهمیت بسیاری دارد. امنیت‌روانی در حوزه سلامت می‌تواند کاری انجام دهد که حتی کسانی که به واسطه ارتباط خونی و فکری با جمهوری اسلامی، تحریم‌های آمریکا علیه ایران را جدی نگرفته بودند و در دور زدن تحریم‌ها به ما کمک می‌کردند، احساس خطر کنند.

البته گفته می‌شود که آمریکایی‌ها در تولید و انتشار ویروس کرونا، مؤثر بودند. اما مسئله‌ای که به راحتی می‌توان آن را اثبات کرد، توزیع ویروس مجازی کرونا در سراسر جهان است. از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی گرفته تا زیرساخت‌های تحت مدیریت و کنترل آن‌ها، به شدت درحال ترویج ویروس مجازی کرونا هستند.

 

مدیریت افکار عمومی

البته این مسئله نشان‌دهنده اهداف کثیف موجود در پشت‌پرده است. تعداد جان‌باختگان مبتلایان به ویروس کرونا در ایران نسبت به سایر کشورها، کمتر است؛ اما کشورهای دیگر مورد هدف رسانه‌ها نیستند، زیرا آن‌ها موفق شدند مدیریت افکار عمومی را در دست بگیرند، و لذا توانستند ویروس مجازی کرونا را کنترل کنند.

اما در ایران، فضا دقیقاً برعکس سایر کشورهاست. دشمنان با رفتارهای تهاجمی، افکار عمومی ایرانی و غیر ایرانی را نسبت به ملت و کشور ایران تغییر دادند. مثلاً، بازرگانی که تا چند روز پیش درحال همکاری با بازرگانان ایرانی و بی‌اثرکردن تحریم‌ها بود، نمی‌تواند همکاری انجام دهد؛ زیرا عملیات‌روانی سنگینی انجام شده و این‌گونه القاء شده که ایرانی‌ها آلوده به ویروس کرونا هستند، و بازرگانان غیرایرانی احساس خطر کرده‌اند و ممکن است تبادلات مالی متوقف یا دست‌خوش تغییر شود.

در این شرایط، بهترین فرصت برای دشمن پیش‌آمده است. باید توجه داشته باشیم که از فضای مجازی آمریکایی، بیشتر از موشک‌های آمریکایی صدمه خورده‌ایم؛ اگر این مسئله را باور کنیم، همانطور که در برابر موشک‌های آمریکایی درحال ساخت موشک هستیم، در برابر فضای مجازی آمریکایی نیز بایستی فضای مجازی ملی را راه‌اندازی کنیم. با ملی‌شدن صنعت اینترنت، علاوه‌بر مصون‌سازی کشور می‌توانیم عملیات‌های تهاجمی نسبت به منافع دشمن داشته باشیم.

 

خیبر: ممنون از توضیحات جامع و کاملی که ارائه فرمودید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی):

امروز دشمن اصلی ما در دنیا، صهیونیست و استکبار است. پلیدتر از آمریکا، دولت صهیونیست، در فلسطین اشغالی است. چرا؟ چون بالاخره دولت آمریکا، یک دولت و متّکی به یک ملت است. در صورتی که اساساً دولت غاصب صهیونیستی، متّکی بر یک ملت نیست! ملت ساکن آن مناطق، ملتی است که امروز آواره است! اسراییل، از اوّل با ظلم و آدمکشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. مردم فلسطین، در خارج از فلسطین، با حال کوخ نشینی و اردوگاه نشینی زندگی می‌کنند. خانه‌های آنها و وطن آنها در اختیار کسانی است که از اروپا، از استرالیا، از آمریکا، از آسیا و از آفریقا به آن جا رفته‌اند و یک ملت جعلی و دروغین به وجود آورده‌اند و در آن جا به نام یک ملت، زندگی میکنند و دولتی هم دارند! اساساً چنین ملتی، وجود و هویّتی ندارد.