پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

تحلیل| نقش دیوید راکفلر در رسانه‌های آمریکا

در این روزگار هیچ خبرنگار مستقلی در آمریکا وجود ندارد؛ شما می‌دانید و من هم این مسئله را می‌دانم. هیچ یک از شما جرأت ندارید نظر صادقانه‌ی خود را بنویسید و خودتان از پیش می‌دانید اگر این کار کنید، نظر شما هرگز چاپ نخواهد شد.

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر؛ دیوید راکفلر (از افراد مرتبط با خاندان روچیلد) در کنفرانس بیلدربرگ که در در بادن-بادن (Baden-Baden) آلمان، مطلب ذیل را بیان می‌کند: «ما از مدیران واشینگتن پست، نیویورک تایمز، مجله تایم و دیگر نشریات معتبر که درجلسات ما حضور به هم می‌رسانند و تقریباً چهل سال است که با بصیرت به وعده‌هایشان پای‌بند هستند، کمال تشکر را داریم. اگر فعالیت‌های ما در این سال‌ها در معرض جنجال رسانه‌ای و دید عموم قرار می‌گرفت، غیرممکن بود که بتوانیم طرح‌های خود را پیش ببریم؛ اما حالا جهان پیچیده‌تر شده، آماده‌ی خیزش به سمت حکومتی جهانی است. به طور قطع، حاکمیت فراملیتی نخبگان روشنفکر و بانک‌داران در سطح جهان -نسبت به حق حکومت بر خود که در قرن‌های گذشته حاکم بوده- ارجح است.»

در آمریکا جان سوئینتون (John Swinton)، روزنامه‌نگار برجسته‌ی نیویورک، مهمان اصلی ضیافتی بود که توسط پیشتازان صنف روزنامه‌نگار به افتخار او برپا شده بود. یکی از افراد حاضر در مهمانی که نه از مطبوعات سررشته داشت و نه سوئینتون را می‌شناخت، برای سلامتی روزنامه‌نگاران مستقل باده می‌نوشد. سوئینتون از دست همکارانش خشمگین شده و می‌گوید:

«در این روزگار هیچ خبرنگار مستقلی در آمریکا وجود ندارد؛ شما می‌دانید و من هم این مسئله را می‌دانم. هیچ یک از شما جرأت ندارید نظر صادقانه‌ی خود را بنویسید و خودتان از پیش می‌دانید اگر این کار کنید، نظر شما هرگز چاپ نخواهد شد. هر هفته از طرف روزنامه به من دستمزد می‌دهند تا نظرات صادقانه‌ی خودم را ننویسم. 

اگر هریک از شما آن قدر احمق باشد که نظرات صادقانه‌اش را مطرح کند به راحتی از کار اخراج می‌شود و باید به دنبال کار دیگری باشد. اگر من به خودم اجازه بدهم تا نظرات صادقانه‌ام را تنها در یک نسخه از روزنامه‌ام به چاپ برسانم، 24 ساعت طول نمی‌کشد که کسب و کارم را جمع می‌کنند.»

منبع: اندرو کارینگتن هیچکاک، صهیونیسم در مسیر سلطه

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

شبکه‌ای برای شناخت شدیدترین‌‌دشمن

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی):

امروز دشمن اصلی ما در دنیا، صهیونیست و استکبار است. پلیدتر از آمریکا، دولت صهیونیست، در فلسطین اشغالی است. چرا؟ چون بالاخره دولت آمریکا، یک دولت و متّکی به یک ملت است. در صورتی که اساساً دولت غاصب صهیونیستی، متّکی بر یک ملت نیست! ملت ساکن آن مناطق، ملتی است که امروز آواره است! اسراییل، از اوّل با ظلم و آدمکشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. مردم فلسطین، در خارج از فلسطین، با حال کوخ نشینی و اردوگاه نشینی زندگی می‌کنند. خانه‌های آنها و وطن آنها در اختیار کسانی است که از اروپا، از استرالیا، از آمریکا، از آسیا و از آفریقا به آن جا رفته‌اند و یک ملت جعلی و دروغین به وجود آورده‌اند و در آن جا به نام یک ملت، زندگی میکنند و دولتی هم دارند! اساساً چنین ملتی، وجود و هویّتی ندارد.